خبرهای داغ:
پدر شهید دانشگر در جمع دختران هیئت بنات الحسین (ع) دامغان:
دامغان_ پدر شهید عباس دانشگر ضمن بیان این نکته که عباس نمازهایش را به جماعت می خواند و روح ملکوتی مسجد در روح و روان عباس اثر کرده بود، گفت: رموز موفقیت عباس نماز اول وقت و دوستی با شهدا بود.
کد خبر: ۹۵۵۶۵۱۳
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، دختران نوجوان هیئت بنات الحسین (ع) پايگاه مقاومت بسیج راضیه (س) روستای حسن آباد شهرستان دامغان با خانواده شهید عباس دانشگر از شهدای مدافع حرم شهر سمنان دیدار و گفت‌وگو کردند.

مؤمن دانشگر پدر شهید دانشگر ضمن خوش آمدگویی به دختران این هیئت گفت: شهدا بیدار و هوشیار هستند و می توانند بهترین رفیق برای شما باشند. 

پدر شهید با اشاره به اهمیت فعالیت در فضای مجازی و معرفی شهدا به نسل نوجوان و جوان اظهار کرد: در این مدت مهمانان زیادی از شهرهای شیراز، اصفهان، بندرعباس، استان سمنان و... داشته ایم که با شهید در فضای مجازی آشنا شدند، شما هم یک شهید را به عنوان دوست خود انتخاب و یک رابطه دو سویه ایجاد کنید و با برقراری رابطه عاطفی و فرستادن هدیه معنوی برای شهدا از آنها طلب کمک و استعانت کنید و قطعا جوابتان را می دهند.

دانشگر نماز اول وقت و داشتن دوست شهید را از رموز موفقیت فرزند شهید خود عنوان کرد و افزود: عباس نمازهایش را به جماعت به جا می آورد و روح ملکوتی مسجد در روح و روان عباس اثر کرده بود و در رابطه با دوست شهید اینکه عباس در دانشگاه امام حسین یک دوست شهید داشت و قبل از اذان صبح به مزار شهید می رفت و دعا می خواند و با شهید ارتباط می گرفت و طلب کمک می کرد. 

وی به مطالعه پیرامون زندگینامه شهدا تأکید کرد و در ادامه‌ افزود: لبخند به رنگ شهادت، آخرین نماز در حلب، راستی دردهایم کو؟، تأثیر نگاه شهید و رفیق شهیدم مرا متحول کرد کتاب‌هایی هست که پیرامون شهید عباس دانشگر و رموز موفقیت این شهید نوشته شده است.

پدر شهید علم و ایمان را ٢ رکن اصلی انسانیت در دو دنیا دانست و گفت: من همیشه به عباس می گفتم همانطور که بهترین نتیجه را در تحصیل خود کسب میکنی باید ایمان و باور اعتقادی خود را ارتقاء دهی و رشد کنی و این دو همواره باید با هم باشند و اگر نباشند انسان را به نابودی می کشاند. 

دانشگر تلاش و توفیق را از دیگر رموز موفقیت شهید عنوان کرد و افزود: همواره به شهید می گفتم که بسیار پر تلاش هستی، مطالعه میکنی و فعالیت داری و باید در کنار این فعالیت ها خدا را ببینی تا به توفیق برسی و این نماز اول وقت، احترام به پدر و مادر و دیگر موارد عنایات و توفیقات خداوند نسبت به شهید بود.

به گزارش خبرگزاری بسیج، شهید عباس دانشگر یکی از شهدای شاخص مدافع حرم است که خرداد سال ۱۳۹۵ در حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

و شایان ذکر است هیئت بنات الحسین (ع) در ماه محرم سال جاری فعالیت خود را در سطح روستای حسن آباد از توابع شهرستان دامغان آغاز کرده و دیدار با خانواده شهدا، برگزاری آبروی محله، کلاس‌های آموزشی، مشاوره، برنامه‌های فرهنگی و... از جمله فعالیت‌های این هیئت می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها